2 Mart 2009 Pazartesi

Susmak...

Susmak, büyük erdemdir. Gordon Milne'yi çok severdim, konuşmazdı ama yeri gelince "Şampiyon Beşiktaş" der, yeterdi.

Süleyman Seba ise şimdikiler gibi saldırmazdı oraya buraya. Bir çıkar pir konuşurdu. Gözleri gururundan, dolmasına rağmen, o yaşları akıtmadan "Şerefli ikincilikler şerefsiz şampiyonluklardan daha değerlidir" lafını yapıştırırdı.

Neden yazdım bunları, Bülent Uygun yüzünden. Ekşi Beşiktaş sayesinde gördüm röportajını. "Bizim ülkemizde herkes futbolu çok biliyor ya. Onlara da bir laf söyleyeyim; evet 5 yeriz, 7 yeriz ama 6 yemeyiz. 7 yeriz, 9 yeriz ama 8 yemeyiz."

Dediği laf bu. Galatasaray'ın 6 yemesine ve Liverpool'un 8 atmasına dokunmuş. Tek şekilde tarif edebiliyorum, kusura bakmasın Bülent Uygun ama ağız ishali olmuş kendileri. Kendisini zaten hiç sevmezdim, şimdi nefret eder oldum. Hiçbir davranışını samimi bulmuyorum. Gündemde kalma çabaları ile sürekli basın önüne çıkmalar, tribüne oynamalar.

İkinci bir Fatih Terim olacak bu adam benim için. Sonra Beşiktaş taraftarı özür dilesin oluyor, sen haddini aş sonra edep adap bekle. Bekleyin canlarım bekleyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder