1 Ekim 2009 Perşembe

CSKA Moskova - Beşiktaş


Takım kötü, skor kötü, gidişat kötü. En kötüsü ise bunların düzelme ışığını göremiyoruz hiçbir şekilde. Ben mi karamsarım bilmiyorum. Askerlikten dolayı çok yoğunlaşamadım takıma. Ama Mayıs'dan sonra ne oldu bu takıma bu kadar. Nasıl bu hale geldi anlamıyorum. 5 maç 0 gol. Son dakika gol attık, her ne kadar İlker Yasin saymasa da, bu takım 600 dakikadır gol atamıyordu nerdeyse. Şu oynadığımız maça bakıyorum, çıkarın saha kenarındaki reklamları, uefa, şampiyonlar ligi logolarını sanki sezon öncesi dostluk maçı. Aklıma getirmek istemiyorum ama bu takım bir sıfır çekme yaşayabilir. İşte bunun hiçbir kabulu, açıklaması olamaz bizim gözümüzde. Mustafa Denizli hırslı gözüküyor bambaşka bir Beşiktaş gelecek diyor ama tren gidiyor biz dururken, koşarak nasıl yetişeceğiz trene bakalım...

İlker Yasin'e de laf etmeden olmaz. Bırak artık be. Git evine viskini yudumla. O nasıl bir maç anlatımıdır. 2 dakika dinlemek insanın üstüne karabasanlar getiriyor. Ne bir heyecan var sesinde ne de şampiyonlar ligi maçı anlatır havası. Sanki cenazede beyefendi. Yeter anlatma ne Beşiktaş'ın ne de başka bir takımın maçını, sadece izle ama sonunda yorum bile yapma, izle ve sus.

1 yorum:

  1. Mail atmak istedim ancak mail adresinizi bulamadim. Size ulasma adina bu yolu denedim ben de.

    Sadece Besiktas ile alakali videolardan olusan bir blog yapmaya calisiyoruz. Elimizden geldigince guncel tutmaya calistigimiz bir blog. Inceledikten sonra blog listenize eklemeye uygun gorurseniz sevinirim.

    http://videosiyahbeyaz.blogspot.com/

    Tesekkurler...

    YanıtlaSil