8 Şubat 2009 Pazar

Bu Kayıplar Hala Normal Mi?


"Liderle aramızda olan puan farkı bizi hiç bir şekilde korkutmuyor, bunu üzerine basarak söylüyorum. Rakiplerimizle içeride oynayacağız. Biz kendi işimize bakarız, karar verici başkası değil, karar verici biz olacağız."

Mustafa Denizli'nin Konyaspor maçı sonrası açıklamaları. Nedense artık bu tip açıklamalara inanmıyorum ve takımı da güven yavaş yavaş azalıyor. Sivas ve Trabzonspor takır takır oynayıp puanları topluyorlar. Haftaya Trabzon maçı var kendi sahamızda ama ben çıkar takır takır oynayıp, 3 puanı alırız diyemiyorum. Hatta Trabzon'un gelip, 3 puanı alıp evine dönmesi çok şaşırtıcı olmaz. Bu durum oldu diyelim, acaba Mustafa Denizli çıkıp şampiyonluk yolunda bu kayıplar normal diyebilecek mi.

Konya maçı ile öyle bir maç oldu ki hiçbir dakika gol atacakmışız gibi gelmedi. Hatta bir kaza golü yersek iyice ortalık karışak diye de düşünmeden alamadım kendimi. Kaza golü falan olmadı da biz de en azından bir kaza golü atamadık. Zaten kaza golü ile anca bu tip maçları kazanırız, haftaya Trabzonspor...

Umarım takım kendini toparlar, hırsını mücadelesini yükseltirse, 3 pas üstüste yapmaya başlarsa, Gökhan Zan yanında Zapo olduğunu veya 2 metre önünde Sivok, Yusuf gibi oyuncular olduğunu hatırlayıp, rakibin kalecisine uzun pas atmaktan vazgeçerse, bu kayıpları normal kayıplar olarak hatırlarız ileride belki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder