18 Şubat 2010 Perşembe

Askerdeyken Gelen Şampiyonluk

En son 100. yıldaki şampiyonluğu kutlamıştık. Üstünden 6 sene geçmişti ve özlem had safhadaydı. Üniversiteyi kazandık İstanbul'a geldik İnönü'den çıkmadık, umutlandık ama canlı canlı kupayı göremedik. Okul bitti askerlik yolu göründü. İçimden demedim desem yalan olur, ben yokum ya bunlar kesin şampiyon olur. Oldular da kırmadılar beni. Galatasaraylı komutan kupayı kaldırışımızı bile izletmedi, eee tabi dizisi vardı. Sevgilime bir sürü gazete almasını söyledim. Böyle bir tarihi kaçıramazdım. Sonra ablam aradı, ben komutanın dizisini izlerken...

- Yavrum şampiyon olduk.
+ Ah be abla o kadar sene bekle ben askerdeyken olsunlar, ne yapalım canları sağolsun, sen benim yerime de kutla... ve gözler dolar ister istemez ama akmamalıdır yaşlar askerdesin sonuçta. Bir kaç güzel cümle ile göz yaşları ablaya hissettirilmeden telefon kapatılır.

Ertesi gün Şilili Barış Gücü askerlerine Tello üzerinden şampiyonluk anlatılır. Karakola dönünce Beşiktaş formasıyla rakiplere nazire yapılır. Buruk ama gurur dolu bir sevinç oluşur insanın yüzünde.

Şairler Parkından marmara gidiyormuş askere darısı başına diyorum ona da, buruk ama gurur dolu bir sevinç yaşar, aylar sonra defalarca gazeteleri okur ben üçlü çeker, geçen senenin acısını çıkarırım.

Hayırlı tezkereler.

2 yorum:

  1. Konuştuğumuz ufacık saniyelerde benden gazete istemen zaten değişmez sevgilinin Beşiktaş olduğunu gösteriyordu.

    YanıtlaSil
  2. Ben askerdeyken de bu tüpçü başkan olmuştu...

    YanıtlaSil