21 Eylül 2010 Salı

Bir Derbi Daha Geçti.

-Uzun zaman olmuştu kesin atarız bir tane tadında maç izlemeyeli.

-Televiyondan gücüne güç katmaya geldik haykırışlarını duymak ayrı bir hazdı.

-İbrahim Üzülmez'in mahalle serserisi tadında futbol oynayan Emre'yi yere yapıştırışıp, mahalleye yeni gelen delikanlının serseriyi aşağı indirdikten sonra serserinin o yenilmiş bakışını görmek aldın mu boyunun ölçüsünü dedirtti. Yiğidimin sağ bekteki performansı ise tek kelimeyle harika.

-Fabian Ernst? Gerçekten Üstün Alman Teknolojisi. Nefesine, ciğerine, yüreğine sağlık.

-Orta Sahada bir maestroyu görmeyi özlemiştik. Özgüven, lidierlik, zeka, teknik hepsi onda toplanmış. Saygılar Guti Haz.

-Cenk Gönen için bir daha dedim 1 numara onun diye. Oyuna girdi ve Alex'in sol ayağıyla 6 pastan vuruşunu yine o inanılmaz refleksiyle duman etti.

-Nihat Kahveci. Haydi be!

-Quaresma? Eminim o renkli stadda sırf seni izlemek için gelen renkliler vardı. Topuklarına sağlık.

-Beşiktaş Taraftarı. Metrobüs kısmı hariç içinde bulunmaktan gurur duyduğum güzel insanlar.

-Bilica, Emre gidin bu ligten, sizin gibi futbolcuların alayı gitsin. Futbolu futbol olmaktan çıkarıp kavgaya, itiş kakışa sürekleyen futbolculardan nefret ediyorum. Rakibine saygısı olmayan, tükürükler saçmadan derdini anlatamayan futbolculardan nefret ediyorum!

1 yorum:

  1. blog siteme yazar arkadaşlar arıyorum destek amaçlı mezarımdabile.blogspot adlı bir beşiktaş blog sitem var haberiniz olsun katılmak isteyenler bana ulaşabilir

    YanıtlaSil