30 Kasım 2012 Cuma

En Çok Seni Kıskandım!

En çok Beşiktaş'ı kıskandım ben... Kimden mi? Babamdan. Kendimi bildim bileli Beşiktaşlıyım ama bunda babamın çok katkısı var. Babamın Beşiktaş'a ilgisini, heyecanını, tutkusunu kıskanırdım. Pazar günleri maçlar radyodan verilirken, o radyoya kitlenişi... Gözü hiç kimseyi görmezdi. Dünyada sadece babam ve Beşiktaş. 

Mesela 92-93 sezonu ilk Beşiktaş travmamdır. Ankaradan gelen 8 gol, Recep'in atılması.. Babamın da Recep'den bir farkı yoktu. 8 yaşındaydım yenmemize rağmen sevinen Galatasaraylılardı anlamsız gelmişti, babam her Beşiktaşlının çok kullandığı o lafı etmişti; canınız sağolsun. Annem de Beşiktaş'ı kıskanıyordu babamdan. Beşiktaş maçı olduğu gün daha çabuk sinirlenirdi, Beşiktaş gol yiyince sevinirdi, mutlu olurdu kadın. Ta ki bizim 100. yılımıza kadar..

Çok iyi hatırlıyorum o sene ettiğim duayı hiçbir zaman etmedim, her gece Beşiktaş için dua ederdim. Üniyi kazanacaktım, Yıldız Teknik'de okuyacaktım, Beşiktaş'da yaşayacaktım ve her maça gidecektim. İnanılmaz bir motivasyon kaynağı oldu bana. Annem bile sırf benim için Beşiktaş'ı sever oldu, Beşiktaş kazansın diye dua eder oldu.

Ve ÖSS açıklandı, Yıldız Makine ve Fulya tesislerinin orada bir ev. Daha ne isteyebilirdim ki. Ve her maça gittim kendime söz verdiğim gibi. Her maç öncesi annemi aradım, anne duayı unutmadın di mi? o da hiçbir zaman unutmadı.

Şimdi bakıyorum ben babamdan daha Beşiktaşlıyım. Dayı oldum yeğenim siyah beyaz çıktı hastaneden. O benden daha Beşiktaşlı olacak. Birgün baba olma şansım olursa,çocuğum da babasından daha koyu Beşiktaşlı olacak. Çocukluğuma dönüyorum da tekrar, babam yatağa yatırır bana Beşiktaş'ı anlatırdı. Ahmet Şahin varmış çektiği şut direğe çarparsa direk yıkılacak zannedermişin. Hele bir Yusuf Tunaoğlu'nu anlatışı vardı. Olamaz böyle bir hayranlık. Adama şimdi sor Messi mi Ronaldo mu diye, sen Yusuf'u izledin mi der. Söyleyin nasıl kıskanmayım ben bu hayranlığı, Beşiktaş'ı?

İşin özü Beşiktaş çok ayrı benim için. Anlatamadığım, tarif edemediğim kadar. Yenilmiş yenmiş umrumda değil, çünkü izlemek mutlu ediyor beni. Yenilince kızamıyorum, korumak istiyorum sanki. Yenince, varsın yansın dünya bana ne. Ulan dolabımda bile askıda daimi asılan tek şey formalarım. Ulan Beşiktaş iyi ki tutulmuşum sana, canına yandığım!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder