15 Ocak 2009 Perşembe

Porsche, Ferrari ve Ford Mustang

Ama 60 serisi Ford Mustang... Ayrıca Siyahından...

Sanırım Ekşisözlük'te bir yorum vardı. "Beşiktaşlı olmak, Porsche, Ferrari ve Ford Mustang arasından 60 model Mustang'i seçmektir." Yani pahalı olanı, gösterişli olanı değil, tarzı, kendine ait bir havası olan klasiği seçmektir. Çok güzel ve de yerinde bir benzetme ve tarif.

Gerçi buaralar Ferrari ve Porsche kılıfı giydirmeye çalışıyorlar ama...

Not: Ekşisözlük'teki yazı silinmiş galiba, baya bir aramama rağmen bulamadım.

4 yorum:

  1. I am a new bloger. Just got on-line a couple of days a go, and I am trying to make some friends on-line. If you have the time, please visit me:

    http://luminata55.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. yıllardır bilgisayarımda sadece bir arabanın fotoğrafları vardır. markasını bilirim ama modelini bilmezdim. şimdi sayende öğrenmiş bulunmaktayım. fotoğrafı ve yazıyı görünce bak sen şu işe dedim , rastlantı felan değil demek ki beşiktaşlı adamı çekiyor bu arabalar.

    YanıtlaSil
  3. @şairler parki

    kanımızda var herhalde:)ah bir de şu arabaya sahip olsak

    YanıtlaSil
  4. benim dayım ve ben bir arabaya sahibiz.
    Samsundan 1,2,yada3 ford mustang vardır.
    bunların birisi bana biriside dayıma aittir.
    ah ne deyeyim.bu araba dayımla benim rüyalarımın arabasıydı.

    he birde şunu söyleyeyim.

    DAYIMLA İKİMİZDE BEŞİKTAŞ'LIYIZ.

    BU YIL ŞAMPİON

    BEŞİKTAŞ

    YAŞASIN BAŞİKTAŞ

    YanıtlaSil