12 Ocak 2009 Pazartesi

Yeter Artık...

Ali Güneş, Tayfun Korkut, Mustafa Doğan, Mehmet Yozgatlı, Rüştü Reçber, Marcio Mert Nobre, Murat Şahin ve son olarak da Yusuf Şimşek.

Demirören'in Beşiktaş'a transfer ettiği 8 tane Fenerbahçe'de kariyer yapmış futbolcu. Nobre ve Murat Şahin dışındakiler pek kabul görmedi taraftar nazarında. Aslında taraftar olarak gerekli tepkiyi verdik mi orası da tartışılacak ayrı bir mevzu. Ama şuna eminim ki Beşiktaş taraftarının hiçbiri şu 8 tane futbolcunun hiçbirini çubuklunun içinde görmek istemezdi. Yusuf Tunaoğlu'nu, Sanlı Sarıalioğlu'nu, Metin Tekin'i, Rıza Çalımbay'ı, Feyyaz Uçar'ı, Mehmet Özdilek'i ve hatta İlhan Mansız'ı gören taraftar bu futbolcuları içine sindiremez. Ben asla sindiremedim. Bir kere şu adamları tribüne çağırmak istemedim. Nobre gol atınca sevindim, Rüştü karşı karşıya kurtarınca sevindim ama tribüne çağırmak istemedim. Çünkü benim için orda golü atan da golü kurtaran da Beşiktaş formasıydı. Kalbim, aklım ne kadar amatörce deseler de rakipden futbolcuyu siyah beyazın içinde görmek istemiyor. Onun için yeter artık diyorum! O formayı benim sahada izlerken heyecanlanacağım, tribüne çağırırken asla tereddüt etmeyeceğim futbolcular giysin. Ama sanırım Beşiktaş geleneklerini ayaklar altına almış bir başkandan bunları beklemek çok fazla bir şey şu an. Sırf bunlar yüzünden gazetelerin spor sayfalarını okumuyorum, spor haberlerini izlemiyorum. Çünkü her okuduğumda utanacak bir şey okuyorum, izliyorum ve hepsine yeter artık diyorum.

Umarım bir sonraki kongreye kadar az konuşan ama öz konuşan, Beşiktaş geleneklerini bilen bir başkan adayı çıkar da, Beşiktaş'ı spor camiasında temsil eden Yıldırım Demirören ve basında en çok öne çıkan adamı Sinan Engin olmasından kurtuluruz. Benden bizden uzaklaştırılan, yabancılaştırılan Beşiktaş tekrar bizim olur.

Ha bir de şöyle bir korkum var Demirören birgün gelecek Büyük Fenerbahçeli Tümer Metin'i alacak Beşiktaş'a tekrar. Ama yok artık diyorum bu korkuma...

1 yorum:

  1. http://sairlerparki.blogspot.com/2009/01/yol.html

    tekrar hoşgeldin.

    YanıtlaSil